onsdag 7. oktober 2009

HOT onsdag: Team Twilight! Team True Blood! Team Rob! Team ja takk, alle sammen!

Jeg ble noe i nærheten av handlingslammet da jeg logget meg på i dag. I ti sekunder. Så tok jeg en sjefsavgjørelse: Så mye hotness som dukket opp i dag må ut til folket!

Alex Meraz danser Capoeira:


Fra chauntellechandler via TwiCrack.

Taylor Lautner er våt. *Og 17 år, TB, 17 år la-la-la*


Fra L'Uomo Vogue via New Moon Movie.

Og om du foretrekker møkkete i stedet, har vi det også på menyen i dag:


Samme photoshoot, via TwiCrack.

*Søtten, schmøtten*

En dæsj Eric og Sookie:


Fra Karolinaalicja.

Og til slutt - ikke nevnt (host i dette innlegget host), men overhodet ikke glemt - en lykkelig Robert Pattinson:


Fra JustChristy09 via Thinking of Rob.

Fra en lykkelig Team Buffy.

2 kommentarer:

  1. Hvor mange av True Blood bøkene har du lest?

    SvarSlett
  2. Jeg har lest alle de ni som er utgitt, og venter på å få den tiende boka i posten snart.

    Jeg kjøpte en samleboks med de første sju bøkene på Amazon.com, de to siste fant jeg på Norli her hjemme.

    SvarSlett