søndag 11. oktober 2009

Kysse Robert Pattinson?

Innrøm det.

Du har tenkt på hvordan det ville vært å kysse Robert Pattinson. Å kline litt i en krok på et utested eller en privat fest, eller bare misunt KStew litt. Bittelitt. I rollen som Bella, mener jeg.

At han lener seg mot deg, sakte, og du vet hva som vil skje, og du vil at det skal skje, og når du nesten ikke holder ut lenger, stopper han opp og sier "ikke beveg deg" og så....

Det er i hvert fall det jeg tror 999susie tenkte da hun lagde denne videoen.


Fra x999susie.

2 kommentarer:

  1. Åh herregud, det er den beste scenen i noen film rett og slett!!! Jeg ser selv at jeg har tre gifer som ruller og går på min egen blogg også, alle hvor Edward og Bella kysser, haha!!

    Mulig jeg ser litt annerledes på det om noen år, men foreløpig kan jeg ikke tenke meg noe mer sexy :) Har klint masse med mannen min i senere tid, mulig det har en sammenheng, og det er jo fint *smiler bredt*

    SvarSlett
  2. Haha! Det viser jo bare at Rob er ansvarlig for en masse romantikk rundt om i verden...Mon tro om vi aner konturene av en Robrelatert babyboom LOL

    SvarSlett