torsdag 1. oktober 2009

Månedens fan: Min datter er forelska i deg, Rob

Dette er det flaueste jeg har vært borte i til nå. Det er ikke tull, det er sant, og sangen kan kjøpes på Amazon.com og iTunes.


Fra Robsessed.

Sangen er skrevet av en mor, og handler om hvor forelska hennes 16 år gamle datter er i Robert Pattinson. Personlig hadde jeg dødd av skam dersom mora mi hadde gjort noe sånt. Så hvis du leser dette, mamma - ikke la deg inspirere! Jeg har allerede laget film om hendelsen, men dette vil ikke skje i virkeligheten:

Moren min er på ferie i New York og dumper borti Robert Pattinson i en bakgate. Faren min og TomStu forholder seg passive i bakgrunnen.

Mamma: "Are you...that Pattinson guy?" (Det kunne vært verre, hun kunne spurt om han var Edward. OMR. Hun ville spurt om han var Edward.)

Mamma: "Are you...Edward?"

Rob: "Uh, I play Edward Cullen."

Mamma: "My daughter is a huge Twilightfan and she loves you."

Rob: "Uh, umm...thanks, I guess."

Mamma: "She talks about you every day." (Mamma! La han være i fred! Han gir blaffen!)

Rob: "That's cute. She must really like Edward. How old is she?"

Mamma: "33."

Pinlig pause.

Jeg har allerede dødd av skam og kjenner ikke til fortsettelsen. Men nok om meg. Dette er tusen ganger flauere:


Fra downloadfactor via LTR.

Her er sangteksten:

She sits alone in her bedroom at night
staring at his poster on her ceiling
In her dreams and her fantasies, he knows her thoughts and her feelings
She has a tshirt that says she loves him so all the world can see
No other man will ever take his place
it’s only Robert Pattinson she sees

She wants to be Mrs Robert Pattinson
Then all of her dreams would com true
Just to be Mrs Robert Pattinson
There’s nothing she won’t do


Fra Robsessed.

Her Friends they think it’s a school girl crush
on a star that’s too far to reach
But in her dreams and Twilight eyes
Is where she and Mr. Pattinson meet

Like the stars that come out every night
And the sun that sets every day
And her dreams each and every night
Oh they fly on the sky high above
They fly on a wing (OHHHH)


Fra Robsessed.

Og en ting til, mamma. Jeg hadde blitt dødssjalu.

2 kommentarer:

  1. *rødmer* Jeg orket ikke høre alt!!

    Historien DIN derimot, den vil jeg gjerne høre mer om! Kommer det en fortsettelse? *venter i spenning*

    SvarSlett
  2. Haha!

    Jeg kan jo spørre moren min om det er på tide å skrive litt fanfiction?

    SvarSlett