onsdag 28. oktober 2009

Nattens fangst: Varulver, kyss og whatnot. Og sa jeg lidende Edwardkyss?

Her er etpar nye klipp - det første er bak kulissene med varulvene: Litt digital datateknikk, litt Chaske Spencer, litt Alex Meraz, noe med denne Jacob, whatev. Her er det:


Fra Scream Awards via WeLive4TwilightNews.

Og så til nattens virkelig store fangst. I hvert fall i mone øyne. Bursdagskysset til Bella. Hele kysset. Ikke bare en snipp i en trailer. Å, lidende Edward. Jeg føler med deg. *I want you*


Fra TwilightSagaFansite.

8 kommentarer:

  1. Haha, og der postet du innlegget samtidig som jeg kommenterte ja ;) Sånn går det noen ganger *fnis*

    SvarSlett
  2. Og så er jeg her igjen for å kommentere Kysset!

    HERREGUD!! HERREGUD!!!!

    SvarSlett
  3. Jeg. Vet. Har sett det fjorten ganger nå.

    SvarSlett
  4. Og jeg var inne på din forrige kommentar og kommenterte at det var postet mens du var her og kommenterte på at jeg hadde postet det...Og sånn går no dagan:-)

    SvarSlett
  5. Ja, nå kommer min registrerte google-konto opp fast her når jeg kommenterer... likegreit forsåvidt :)

    Og så slenger jeg på enda et herregud!!

    SvarSlett
  6. EN kommentar til bare... jeg leste akkurat (en gammel nyhet) at Jackson Rathbone skal spille Varg Vikernes i "Lord of chaos", og at innspillingen skulle starte i Norge i september...?? Du som vet alt mulig, vet du noe mer om det?

    SvarSlett
  7. Haha, jeg vet ikke alt, men er skikkelig god til å google!

    Jeg har også lest flere steder at han skal spille i den filmen, men nå fant jeg dette intervjuet med Jackson fra 12. september, der han sier at han IKKE skal spille Varg Vikernes likevel, fordi det kræsjer med "noe annet" (se fra 8.45):

    http://jackson-rathbone.com/2009/09/17/hilarious-100-monkeys-interview-with-nardwuar/

    På fansiden står ikke Lord of Chaos listet opp blant prosjektene hans heller. Konklusjon: Ingen Jackson til Norge.

    På imdb er det veldig lite info om Lord of Chaos, så jeg vet ikke når innspillingen starter:
    http://www.imdb.com/title/tt1385582/

    SvarSlett