tirsdag 6. oktober 2009

NOEN skulle defintivt ha tatt fra meg kredittkortet...Bellas bursdagskjole er MIN!

Ja, jeg innrømmer det. Jeg legger meg flat. Det skjedde i et svakt øyeblikk. Jeg er 14 år i hodet mitt. Robert Pattinson fikk meg til å gjøre det. Den av mine venner som er mest tilbøyelig til å intervenere er trygt ute av landet på sydenferie.

Og ooooops...Jeg har kjøpt Bellas bursdagskjole.





Bilder fra Torrid og TwiCrack.

Det var en god ide i gjerningsøyeblikket. Ideen var nemlig at jeg skulle bruke den som Halloweenkostyme - Bellas kjole, vilt, rufsete hår med fjær, og blåmerker og bitemerker på halsen. Helt normalt.

Men nå er jeg usikker.

På den annen side: Det er større sannsynlighet for at jeg stiller i denne enn med Spunkveska mi. Woh.

Hvis du vil følge i mine fotspor, finner du kjolen hos Hot Topic (små størrelser) og Torrid (store størrelser).

6 kommentarer:

  1. Du er gæærn, haha!! Men kjolen er nydelig, da! Jeg tenker ikke lenger enn at kanskje jeg skal strikke meg Eclipse-sokker, La Push-lue, Dr. Cullen-skjerf (eller skjerfet til Alice eller Rosalie, hehe) osv osv... Jeg må ha et innlegg på bloggen om dette tror jeg, jeg HAR jo tross alt en strikkeblogg.....

    SvarSlett
  2. Åå, du må ikke sette meg på sporet av slike fristelser! Vil ha, vil ha, vil ha!

    SvarSlett
  3. Bente, du må holde meg oppdatert på Twilightstrikkingen. Gleder meg til å se resultatet!

    Pia, kjøp den! Du kommer ikke til å angre. Dvs du kommer til å angre, men da er det for sent, og du kommer bare til å angre litt, og da eier du jo den allerede...

    SvarSlett
  4. Hva i all verden???? Første reaksjon: Nå har hun gått for langt! Andre reaksjon: E vil å ha! Halloween schwalloween! Du skal jo på premieren snart..........sammen med Lomme-Edward. Perfekt antrekk.
    Konklusjon: Juryen er fortsatt ute.

    SvarSlett
  5. Hvordan kan juryen være ute, agent A? Du sier jo selv at den er perfekt!

    SvarSlett
  6. Følelsan dæm slit i mæ. AgentA1 og AgentA2 blir ikke enige.

    SvarSlett