mandag 12. oktober 2009

Team Buffy må bedrive litt voksenopplæring. Igjen. Men får god hjelp.

Jeg elsker GQ.

Det siste året har GQ gitt oss de beste bildene og det beste intervjuet med Robert Pattinson, og det er ikke uten grunn at bladet går under navnet RobQ. Så det er mulig det er smålig og kravstort av å meg, men når de bestemmer seg for å skrive om Rob - igjen, hadde jeg ønsket meg en aldri så liten ny photoshoot. Er det for mye å be om?

GQ Style har skrevet om Rob, og mens jeg forventet noe sånt som dette:


GQ Australia via Robsessed. Trykk på lenken for å lese hva de skriver.

Fikk jeg dette:


Fra GQ Style via Robsessed.

WTF??? GQ Australia har i det minste hatt vett til å resirkulere de gamle bildene. Men artikkelen i GQ Style er nydelig. Så jeg vurderer å tilgi dem. For denne gangen.

Klikk på bildene for å få en lesbar versjon.






Samtidig må jeg flire litt av de vantro, mannlige journalistene i GQ. En av dem forsøkte seg for en tid tilbake på påstanden om at fansen besto av tenåringer. Jeg tror ikke helt han forsto hva som traff ham da responsen kom: Vi er voksne kvinner!

Da skrev han en ny artikkel der han anerkjente at fansen kanskje ikke besto utelukkende av tenåringer, men klarte samtidig ikke (hallo? Hvor vanskelig kan det være?) å la være å påstå at det kunne da ikke være Rob vi elsket, med Edward...

Etter å ha lest kommentarene, tror jeg han forsto det! Dette er herlig. Og et bevis på at voksenopplæring fungerer. Igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar