onsdag 11. november 2009

HOT onsdag for enhver smak

HOT onsdag for de lidende, aka FuckSten

Det blir som med humøret. Lidende Rob som synger hjerteskjærende om...jeg vet ikke helt...noe med roam. Whatev. Jeg skal uansett drikke meg full.


Fra Lostimortal2.

HOT RobSten for de som liker sånt

Og for de som heier, eller sier "hva sa jeg" eller som synes det er storartet at fiksjon og virkelighet blandes sammen. Og som er 12 år og tror Robert Pattinson er Edward eller whatev.


Fra greeneyedgirl2530.

HOT onsdag for de som er i fornektelse, alternativt gir faen

Dette er meg. Wohoo! Så enkelt alt er. Bare fortsette som om ingenting har skjedd. Igjen. Og vi vet jo ingenting. Egentlig. Eller bryr oss ikke. Som om vi ikke akkurat hadde blitt lei av "er de" - "er de ikke"-spekulasjonene og hvorfor måtte dette komme nå? Og egentlig...tar jeg det bare ikke inn og durer videre som om ingenting har skjedd. Og ingenting har skjedd. Håper jeg.

Snurr video.


Fra DUKKESA31.

*skyt meg*

Og dessuten tror jeg KStew har rett. Det demper ikke presset om de bekrefter forholdet sitt eller ikke. Men om de gjør det, jeg mener om de er det, vil sladrepressen gå fra babyer og giftemål og "hjemme hos" til intriger, utroskap og brudd. Om ikke annet får vi variasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar