mandag 16. november 2009

Nå er vi her. New Moon er over oss, en herlig, hektisk uke er i gang og hvor skal jeg begynne?

Så er vi her da.

I natt har New Moon premiere i LA, og er jeg heldig, får jeg satt opp en live stream av den røde løperen i kveld, og i morgen kommer intervjuene, reaksjonene og anmeldelsene...Det blir en herlig, hektisk uke - toppet av midnattspremieren natt til fredag. Wohoo!

Tayob, KStew og Rob på Jimmy Kimmel Show:

Bilder via New moon Movie.

Jeg har begynt uka med å gjøre akkurat det motsatte av det jeg skrev om så snusfornuftig på fredag - jeg var ute for å kjøpe Vanity Fair og Harper's Bazaar, og kun dem, men siden de ikke var pakket ut enda (den positive vinklingen) eller ikke hadde kommet enda (den håpløse versjonen, de som jobbet i de tre butikkene jeg var innom hadde ulike versjoner, og ingen ville hive seg rundt og lete gjennom pallen med nye blader bare for MIN skyld, ja det er uforklarlig:-), endte jeg opp med å kjøpe tre blader jeg ikke skulle ha: AnOther Man Magazine (Robert Pattinson fikk meg til å gjøre det), Total Film (fenomenet Twilight fikk meg til å gjøre det, tittelen het noe med How the Twilight saga took over Hollywood) og SciFiNow (fordi jeg allerede hadde sprukket og Edward og Bella var på forsiden).

Forsiden jeg ikke kunne leve uten akkurat da:




Stephenie Meyer har tatt seg tid til ett intervju, og var på Oprah i helgen. I tillegg til selve sendingen, ligger det ute to bonusklipp. Og - siden blodfansen ikke får vite så mye nytt i disse intervjuene, har SMeyer svart på en del spørsmål fra fansen som vil bli lagt i kveld/natt og som jeg poster så fort jeg kan:




Begge fra Pitchy2.

Det ser ikke ut til at det blir noen Midnight Sun med det første, nei, men min gode venn-i-besettelsen AK minnet meg på at det går an å lese Jacobs versjon av New Moon: Being Jacob Black på hjemmesiden til SMeyer.

Og til slutt i dette opprømte babbelet av en bloggpost - for de av oss som IKKE kan vente - hele motorsykkelscenen til Jacob og Bella:


Fra Foforksyeswecreu via Robsessed.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar