mandag 2. november 2009

Premierenerver

Og DER var premierebillettene i boks. Det var på nære nippet. Jeg hadde ikke mulighet til å stå i kø, og satset på internettsalget, men Trondheim kino klarte ikke å få opp lenkene før kvart på tolv og da var nesten alle billettene solgt allerede. Ååååh! Jeg tror ikke de på noen måte har forstått hvor viktig dette er. Hvilken nedtur det hadde vært å ikke få billetter! Hva skulle jeg gjort da?

Men. Jeg. Har. Billetter.



Hvis du ikke har kjøpt billetter enda, kan du gjøre det via denne siden på Filmweb.

Og så er det rett over på nervene. Jeg gruegleder meg så innmari. Hvordan vil det bli? Nedtur? Opptur? Må jeg drikke litt først for å klare det? Hva skal jeg ha på meg? osv. osv.

15 kommentarer:

  1. Gratulerer!!!!!

    Jeg sitter og venter på at kinoen skal åpne, eller at nettsalget begynner. For kinoen i Tønsberg står enda ikke oppført på Filmweb sine sider, så da aner jeg ikke hvordan jeg skal få kjøpt disse billettene!!! Kanskje jeg må komme meg inn og se med egne øyne om kinoen e råpen eller ikke!! *desperat*

    SvarSlett
  2. Har også fått kjøpt billetter. Eller det vil si, det var faktisk pappa som måtte kjøpe dem. Jeg prøvde å få kjøpt dem tidlig i morges før jeg gikk på skolen, men da fant jeg de ikke på Filmweb.Det gjør de faktisk fortsatt ikke, så jeg vet ikke helt hvor han fant dem. Det føles i hvert fall bra å ha dem!
    Nå er det bare å glede seg! Jeg håper det blir litt kaldt vær på premieredagen, for da kan jeg ha på meg de vakre Bella's Mittens som min søte mamma har strikket til meg!

    SvarSlett
  3. Pia, jeg ville hatt på meg Bellavottene uansett:-)

    Bente, jeg forstår angsten! Jeg satt her og oppdaterte nettleseren hvert minutt, samtidig som jeg lastet ned Robbilder og samtidig som jeg ringte kinoen om og om igjen og ble kastet ut og måtte ringe om igjen og tiden gikk og billettene ble ikke lagt ut for salg og jeg visste at salget var i gang på kinoen...Og DA ringte kjæresten min for å høre hvodan det gikk. Haha! Det ble verken en særlig lang eller særlig koselig samtale. Men så kom jeg gjennom på telefonen, og selv om de ikke kunne selge meg noe kunne de fortelle meg at billettene endelig var lagt ut på nettet. Men da var det ikke mange igjen...Puh! Jeg er helt svett enda.

    SvarSlett
  4. Teambuffy: jeg tror vi må drikke litt først... Wohoooo!! :D TK

    SvarSlett
  5. Da har jeg vært innom kinoen, der fikk jeg beskjed om at de åpner 16!!! Er'e muulig? Ikke har de billettsalg på Filmweb enda heller! Kjenner jeg blir både sur og lei meg og desperat!

    ...og aggressiv!!

    SvarSlett
  6. Brenn dem ned! Men gjør det 21. november LOL

    SvarSlett
  7. TK - vi har definitivt en avtale.

    SvarSlett
  8. Jeg har billetter til førpremieren, bare for å gni det inn.

    SvarSlett
  9. Uæææææhh!

    Ja, jeg er sjalu. Når og hvor?

    SvarSlett
  10. Oslo, 19. november :D Kan si jeg gleder meg for å si det sånn, egentlig dør jeg av spenning!

    SvarSlett
  11. Grrrr...

    Har vært innom kinoen igjen. De får ikke solgt billetter heller, siden de ikke er lagt inn på Filmweb! Og jeg fikk bekreftet at jeg ikke var alene om å oppdatere sidene hele dagen idag, haha!

    Fint, jeg skal på nattvakt og skal snart legge meg for å sove noen timer for å være uthvilt når jeg kommer på jobb...

    Sa jeg at jeg var sur??

    ...OG sjalu på anonym!!

    SvarSlett
  12. Woho! Billetter til premieren i Asker! Hadde håpet på at de skulle ha nattvisning på Collosseum i Oslo, men det skal de tydeligvis ikke... Så det å sitte oppe i to timer i dag morres å oppdatere filmweb sia var visst ikke nødvendig! Og fikk ikke biletter til førpremieren!! Det var litt nedtur. Heldiggris anonym!!

    SvarSlett
  13. Jaja... har fortsatt ikke billetter, men nå har ialefall Tønsberg kommet på oversikten på Filmweb... det går bare ikke an på bestille allikevel! Ikke skal de ha midnattsvisning heller... jeg er i sjokk!

    SvarSlett
  14. Det er bare meg igjen! Masa! Anyway.. jeg har kjøpt billetter. Ikke til Tønsberg, for de viser ikke filmen midnatt. Så vi drar til Horten istedet :)

    SvarSlett
  15. Så bra at du fikk billetter, da! Det er jo ikke så langt fra Tønsberg til Horten.

    SvarSlett