torsdag 26. november 2009

Taylor Lautner's mad skillz

Jeg er litt sent ute med å poste dette. Det skyldes i hovedsak prioriteringene mine, som er a) Robert Pattinson, b) alt annet. Men så tar jeg meg en runde og ser alt jeg ikke har rukket å se de siste dagene, og så dukker intervjuer som dette opp og jeg blir lattermild og målløs på samme tid.

Dette er kjærlighet. En god porsjon kjærlighet til Twilight, en smule kjærlighet til Taylors kroppskontroll (han er lovlig i Norge), blandet med noe jeg må kalle morskjærlighet. Jeg er STOLT av Taylor her.

Taylor Lautner om kategoriseringen av gale fans ("screamers", "criers", "hyperventilators/passing out'ers"):



Skjorteløshet og barndommens mad skillz:



Om å klatre inn på jenterom og (endelig) dagens mad skillz:

4 kommentarer:

  1. wooha. han er god! :D og ærlig talt; conan o'brian er morsom! "i will love you forever - shwooon"

    film 3 er feil, btw ;P

    http://www.tonightshowwithconanobrien.com/video/clips/taylor_lautner_pt3_112309/1178873 - hvis det er noen som vil sjekke den ut før TB får fiksa. ;)

    SvarSlett
  2. Skandale! Den tredje videoen var jo høydepunktet!

    Har fikset det nå - takk for at du sa fra.

    SvarSlett
  3. Knallmorsomt intervju! Som Ane sier; Conan O'Brian er utrolig morsom rett og slett.

    Jeg kom til å tenke på noe jeg hørte eller leste i et intervju med Stephen Moyer en gang. Han fikk spørsmål om hva som var forskjellen mellom amerikanske og britiske skuespillere, og fortalte at de amerikanske er så dødsseriøse i fht jobben sin, tar det kjempealvorlig og øver og konsentrerer seg på settet, mens britene er mye mer "laid back", spøker, tuller og ler og så plutselig er det deres tur liksom, hehe...

    Dette var NOK en digresjon, men det er nå engang sånn "kunnskap" man kan dra fram når man har behov for det... Jeg ser liksom for meg hvordan innspillingen har foregått jeg, da, og tenker at det må ha vært morsommere å være brite, hihi :)

    SvarSlett
  4. Jeg har lest/sett samme intervju med Stephen Moyer! Og jeg tror det kan være noe i det.

    På alle klippene jeg har sett av Rob spille inn filmer, begynner han å le og spøke i det øyeblikket scenen er kuttet. Det er sikkert delvis en nervøs forsvarsmekanisme for å ta avstand fra egen seriøsitet og angst for at det ike er bra nok, men også den britiske humoren.

    I New Moonintervjuene er jo også de andre britene - Michael Sheen og Jamie Campbell Bower - kjempeartige.

    SvarSlett