fredag 27. november 2009

Tusenkronersspørsmålet er besvart en gang for alle

Det er fredag, dagen for å være trøtt og useriøs og å gi blaffen i karaktermotivasjonen i New Moon. Jeg er fan av Twilight. Punktum. Dessuten er det bare 8 timer igjen til jeg skal se filmen for fjerde gang. Wohoo!

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har sett dette spørsmålet stilt, diskutert og latterliggjort.

Men nå har vi svaret!



Hvis du lurer - her er SMeyers offisielle svar:

"Several girls wanted to know if Edward would have a more difficult time being around Bella when she's having her period. Answer: Yes, a little bit, but he would never say anything about it. He is much too much of a gentleman. And Bella would be way to embarrassed to ask. (It's not the same as a cut, though. It's sort of "dead" blood, if you get my meaning)."

Mmmmmmm....

10 kommentarer:

  1. hahah! Det her har jeg faktisk lurt litt på! :D dødt blod. yummii.

    SvarSlett
  2. .. forresten.. Jeg tenkte mer på hvordan Jasper reagerer når Bella hadde besøk av tante rød. (kan jeg skrive mensen? Jeg er forkjemper for å si ting som det er ;) )

    SvarSlett
  3. Jeg tror Jasper er kinky nok til å ha lyst på det (that's what she said). Men tenk deg Jasper en helt vanlig dag på skolen? Ikke rart han ser ut som om han holder på å eksplodere HELE TIDEN.

    SvarSlett
  4. Ja, jeg har ofte tenkt at ansiktuttrykket hans er for mye. Greit at det er vanskelig å ikke drepe hele skolen og tømme de for blod, men han ser jo evig redd ut. Men så er det jo fordi det er mensenalarm til enhver tid! Jeg kommer aldri til å tvile på Jaspers ansiktsuttrykk igjen! :D

    SvarSlett
  5. Hahaha! En problemstilling jeg ikke hadde tenkt på! Jeg hadde foreslått for Bella en hormosspiral, så hadde hun sluppet både mensen og det ubehagelige svangerskapet.

    Men, hva hadde vel sagaen vært uten Renesmee ;)

    SvarSlett
  6. Jasper. Min teori er at han var ufrivillig komisk i Twilight, men at de gjorde han komisk i New Moon. Blir spenene å se hvordan han blir som kampekspert i Eclipse!

    Ellers tror jeg at (nei nei nei la meg ikke si spunk) vampyrsæden til Edward ville overlevd alle slags prevensjonsmidler. Litt sånn som i Austronaut's Wife, for de som har sett den filmen.

    SvarSlett
  7. Hehe, jeg tror heller ikke det var meningen. Jeg tror mye ikke var meningen i twilight. Men filmen blir liksom litt bedre hvis man finner på unnskyldninger og later som om det faktisk var meningen :D

    Ikke sett filmen, men jeg tror jeg må se den siden Depp spiller i den. Selv om imdb's karakter betyr at den er for spesielt interesserte.

    SvarSlett
  8. Enig i din analyse av Twilight!

    Austronaut's Wife anbefales - ikke verdens beste, men helt ok (hvis du liker science fiction thrillere, da).

    Jeg er skikkelig sci-fi fan - bare det foregår i verdensrommet er jeg solgt LOL

    SvarSlett
  9. Heheh. Jeg er sci-fi fan selv, men jeg har høy terskel når det kommer til aliens. De blir aldri ekte for meg ;P Fantasien strekker ikke til, kan du si. Jeg trur meg og venninna mi var de eneste som lo under the war of the worlds med Gibson og Dakota.

    SvarSlett
  10. War of the Worlds var en utrolig dårlig film, men hørespillet er skikkelig bra!

    Men så vidt jeg kan huske er det ingen monstre i AW.

    Beste serie noensinne: Battlestar Galactica - nyinnspillingen.

    SvarSlett