tirsdag 29. desember 2009

Et tu, Amazon.com

En av mine store kampsaker er at Twilight ikke (bare) er for tolvåringer, og hver gang dette blir insinuert har jeg forsøkt å slå tilbake. I høst har det vært ganske bra, siden New Moonfilmen slo opp dørene til Twilightuniverset for de fleste, og det ble umulig å late som at det bare var et fenomen for de yngste.

Derfor ble jeg litt matt i dag, da jeg fikk følgende e-post fra Amazon.com:

"As someone who has purchased books for middle readers from Amazon.com, you might be interested in our choices for the best books of 2009, including our Top 10 Editors' Picks for Middle Readers below. Visit our Best Books of 2009 Store to see our Top 100 Editors' Picks and Customer Favorites, can't-miss reads and great gift ideas in nearly two dozen categories, and more."

Ok, så har jeg kanskje kjøpt Twilightsagaen, Vampire Diaries, Night World (samme forfatter som VD, men bedre historier, synes jeg, anbefales!), House of Night, for ikke å snakke om Hunger Games (nydelig!) og True Blood i år, men WTF? Dette? Hestebøker???



Jaja, kjæresten min fikk seg en god latter. Duh.

1 kommentar:

  1. Jeg likte best "Nana cracks the case". LOL
    ToveKr

    SvarSlett