torsdag 31. desember 2009

Godt nyttår med årets hotteste videoer av Robert Pattinson! Plass 2 og 1

2. Oh my fuckings yogapust Pattinson!

For å være helt ærlig kunne topplista bestått utelukkende av RAoRs videoer, de er dødsbra, hotte små drops alle sammen, og hvis du ikke har sett dem, hopp over til RAoRs videovegg og se dem. Her er min favoritt:



1. La meg bare si: *oksygenmangel*

O-M-R, dette er ikke den eneste videoen fra Trixifrag jeg har siklet på i år (og du bør få med deg videoen i lenken også, den var bla RAoRs favorittvideo fra 2009), men jeg synes DENNE er den beste, så bra at den kommer helt på topp...Jeg gir dere Babylon:


Fra Trixiefrag.

Hvis du er uenig, eller vet om noen ENDA HOTTERE VIDEOER, send meg en lenke! Det kan ikke bli for mye eller for hot...

Uansett - håper du kommer tilbake og deler gleden over alt som er Twilight og deilige vampyrer og skjorteløse menn og whatnot i 2010. Ta-da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar