torsdag 31. desember 2009

Godt nyttår med årets hotteste videoer av Robert Pattinson! Plass 10 og 9

GODT NYTTÅR!!!

Dette er en post som er umulig å skrive, i og med mengden av hotness som finnes der ute, men siden det er nyttår og kavalkadenes tid, gjør jeg et forsøk på å poste årets ti beste hotte Robvideoer. Dette MÅTTE jo bli det:-) Kriterium: Ikke teknisk best, eller beste låt, heller ikke fineste bilder, men simpelthen hottest...De videoene som får det til å krible mest!

Alle videoene er funnet, sett, postet på TB og siklet på i 2009. Jeg krysser fingre og ben for at bloggen ikke bryter sammen av all denne hotnessen...For sikkerhets skyld poster jeg dem to og to...

10. Det kribler, det kribler...

Videoen er ikke f-a-n-t-a-s-t-i-s-k, men det er noe med den sangen som fungerer...


Fra WrenMoney via Random Acts of Rob.

9. Robert Pattinson til å bli glad av.

Robert Pattinson AU lager en del gode, dog litt søte og uskyldige ting, inkludert den første hotte Robvideoen jeg tror jeg postet så uskyldig på TB. Her er en annen hjerteknuser:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar