lørdag 19. desember 2009

Taylor Lautner i Valentine's Day

Hellenussen, dette må være vårens søteste film!

Skal jeg se den? Jada, helt sikkert. Om ikke for min grundige research, så fordi den antakelig er fin. Jeg har tross alt sett alle High School Musicalfilmene - og likte dem. Skikkelig godt. Jeg ser absolutt potensialet i Zac også, selv om han ikke gjør noenting for meg.

Dette er den andre traileren. Her finner du den første. Du kan også lese mer om filmen borte hos Moviefone.


Fra EmmaRRobertsMusic.

Jeg sitter og blogger på en saktegående linje på et hotell i Øst-Tyskland, og jeg er litt usikker på om traileren skal være så hakkete, i bilder, liksom, eller om det er forbindelsen min (men andre videoer spiller av fint), eller om bloggen min er i ferd med å knele igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar