lørdag 30. januar 2010

Hva? Et liv utenfor Twilight?

Det viser seg at ikke bare Robert Pattinson og hun der KStew driver med små sideprosjekt - det gjør de andre også.

Lille TayTay viser kroppen sin i Valentine's Day også (det er en komedie, jeg tror den kvinnelige Taylor spiller idiot, hun virker oppegående i andre sammenhenger, altså):


Fra CullensNewsCom.

Hvis du liker sånt, finnes det også et intervju.

Ashley Greene rocker åttitallssveisen i Skateland:


Fra ReviewFix via Eclipse Movie.

Jeg sier meg forresten enig med de borte hos Eclipse Movie - luggen var da enda høyere på det virkelige åttitallet? I hvert fall slik jeg husker det (og jeg husker åttitallet).

Til slutt noen bilder av Jackson Rathbone som Sokka i THe Last Airbender:


Fra SuperCentralPerk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar