tirsdag 26. januar 2010

Robert Pattinson har snakket med TOPP, og TBs spekulasjoner om skjegget. Og om TOPP.

Robert Pattinson har snakket med TOPP, og intervjuet kommer i neste utgave av bladet. De fikk ikke lov til å ta bilder, så jeg kryssklipper med noen nye bilder fra EW.


Fra EW via Robsessed.

Foreløpig ligger det ute en liten teaser på nettsidene, som hinter om innholdet i intervjuet og beskriver hvordan det var å treffe Rob:

"- Han er dødelig kjekk, selvom ansiktet hans nærmest forsvant i den kraftige skjeggveksten han nå har fått. Han så nesten ut som en fyr som hadde bodd i skogen i et par måneder, men var allikevel veldig tiltrekkende. Han har få stjernetekker, og virker som nabogutten der han satt ved siden av meg og drakk cola light på cola light, innrømmer Stine til topp.no."


Fra EW via TwiCrack.

Jeg lurer på om skjegget er der fordi Rob desperat forsøker å ikke være verdens mest sexy mann? Eller sparer han til bart i Bel Ami? Hovedrollen han skal spille, Duroy (også kjent som Bel Ami), har en liten bart...Men jeg tror han blir mye hottere i denne filmen enn i Little Ashes, siden Duroy skal være en skikkelig hottie som forfører en haug med damer i Paris...

Little Ashesbarten:

Fra TwiCrack.

Liker denne versjonen bedre:


Fra EW via New Moon Movie.

Så må jeg bare si: Hva er det med TOPP? Jeg innrømmer at jeg ikke pleier å lese bladet, siden jeg ikke akkurat er i målgruppen. Likevel tror jeg at dette er bladet som skriver mest om Twilightstjernene. Men hva i ******* er det de skriver? Her er et par eksempler:

Leter etter et kjærlighetsrede.

- Ikke galt å få barn nå
Tenåringsidolets mor simpelthen visste Kristen var Den Rette.


Dette er jo bare oppgulp fra den verste delen av sladrepressen! Ikke alle artiklene er like ille, men SRSLY? Supert at et norskt blad skriver om Twilight, men fortjener ikke Twilightfansen litt bedre?

*Eller verre: Tenk om alt de skriver er SANT?*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar