torsdag 28. januar 2010

Taylor hvem?

Ooooops.

Jeg har visst forsømt mine plikter som Twilightblogger når det gjelder vår gode venn Taylor Lautner. Filmstjerna. Barnerovet. Kuvøsemumsen.

Her er en liten oppsummering.

Det viser seg at også Taylor Lautner ble intervjuet på New Moonpremieren:


Fra ryanseacrest via New Moon Movie.

Taylor Lautner vil også at du hjelper Haiti (det gjør forresten Stephenie Meyer også):




Begge fra Hope for Haiti via New Moon Movie.

Det viser seg også at det eksisterer nye bilder av Taylor fra EW.

Instruksjon: Brekk nakken mot høyre, mys med øynene, sikt - da lar du deg kanskje ikke blende av hotnessen på høyre side:


Fra TwiCrack.

Hvis du er Team Jacob klarer du det nok (hvis ikke anbefaler jeg deg å revurdere lagtilhørigheten). For meg ser bildet slik ut:


Fra Twilight Secrets.

F-ck. Nok en gang klarte jeg å vri det til å handle om Rob. Jeg erkjenner skyld. Jeg klarer bare ikke å styre meg selv.

Siden jeg likevel har brutt sammen, kan jeg ta den helt ut. Her er siste bilde av Mistah Pattinson:


Fra EW via New Moon Movie.

Og med ett var universet på ny i balanse.

Check.

2 kommentarer:

  1. sånn ser bildene ut for meg også. Ikke lenge igjen til Remember Me.

    SvarSlett
  2. He he,

    det er bare DAGER igjen (ok, noen uker) til Remember Me nå, og jeg håper Rob får litt fri fra innspillingen av Bel Ami (pause for yogapust her) for å promotere den...

    SvarSlett