tirsdag 5. januar 2010

To dager igjen til Being Human!

Det er bare to dager igjen til Being Human starter på NRK 3 (torsdag kl.22.30).

I serien møter vi (det sinte?) spøkelset Annie, Mitchell (jepp, nok en "moralsk" vampyr som kjemper med sin mørke side...) og (den deprimerte og nevrotiske?) varulven George som bare vil være normal(klikk på lenkene for å møte dem). Hver av de har en "forhistorie" som ikke vises i serien, men som kan sees hos NRK (trykk på lenkene).


Bilde fra BBC.

NRK nett-TV har også videoer med biter av forhistoriene til Annie, Mitchell og George som IKKE vises i selve serien.

Jeg gleder meg!

Og om ikke det er nok: Being Human har også sin egen blogg.

5 kommentarer:

  1. Gøygøygøy! :)

    Jeg har forresten hatt Stew-O-Rama i jula, og jeg gleder meg på dine vegne til du skal se filmene! :) -Nå har ikke jeg fått sett absolutt alle, litt fordi jeg ikke har hatt behov for å se barnefilmer, og litt fordi internettet faktisk er begrenset ;) Jeg ønsker deg en god filmopplevelse!

    SvarSlett
  2. Takk!

    Jeg har begynt jeg også - jeg har sett Speak (bra), Cake Eaters (ok) og Zathura (tull og tøys). Fra før har jeg sett Adventureland (likte jeg veldig godt), Panic Room, Jumper (en scene, sur) og Cold Creek Manor (herregud så mange filmer jeg har sett).

    Juryen er fortsatt ute når det gjelder KStew. Hun er et mysterium. Hun spiller på en måte den samme rollen hver eneste gang, som passer mer eller mindre bra til resten av filmen. Det er seriøst, alvorlig, ikke noe tull. Det positive ordet er kompromissløst!

    Den neste filmen på lista nå er Into the Wild. Woh.

    SvarSlett
  3. Jumper vet jeg ikke om jeg tør å se ;P Jeg føler den er skikkelig dårlig..

    Cake eaters var helt grei, det er sant det ;> Jeg vet ikke helt om jeg følte at filmen hadde en skikkelig grunnpilar.. Men jeg likte fierce people og in the land of women skikkelig godt. Jeg syns hun spiller bra i filmene, men du har kanskje rett.. det er jo ikke nødvendigvis sånn at hun er en allsidig skuespiller. hø hø.

    Kos deg med into the wild! (du burde ha en feelgood-film til å se etterpå, den er jo tross alt basert på en sann historie)

    SvarSlett
  4. Jumper var ikke sååå dårlig. Dvs den var ikke bra, men sammenlignet med andre - dårlige - scififilmer var den ikke så verst (jeg hadde også hørt at den var dårlig, og hadde ingen forventninger, kanskje derfor?).

    Men jeg så Push (Dakota Fanning, Camilla Belle)her om dagen, og DA snakker vi dårlig film...

    Men jeg har troen på Into the Wild. Dessuten liker jeg filmer der alt går til helvete og ingen får hverandre og alt er angstfylt og vanskelig, så den ser jeg fram til! Når jeg tenker meg om, ut fra hvordan jeg er "ellers", burde jeg vært Team Jacob og heiet på taperlaget ha ha ha

    SvarSlett
  5. Heheh.. Motsatt av meg, med andre ord. Happy ending - men ikke klisje liker jeg. Det er jo så trist hvis ikke alle har det bra ;P

    SvarSlett