søndag 14. februar 2010

Detaljer, detaljer...

Jeg hadde tenkt å bruke helgen på å dekke det nye varulvfenomenet, men så kom Details og ødela. Ikke at jeg synes det var ille. Det er bare det at Robert Pattinson døde meg litt. Igjen.

Kanskje det at jeg kan skrive igjen gjør meg u-død ha ha

Du tror du har sett det hotteste (jeg mener, trodde noen at GQ, Dossier eller Vanity Fairbildene kunne toppes? Egentlig?), og så blir det bare bedre. Finnes det ingen øvre grense? Er Robert Pattinson menneskelig? Befinner vi oss i en massepsykose eller er det bare så bra?

Details har i hvert fall frigitt bildene, artikkelen ligger på Details.com og ja, det finnes en video:



Jeg skjønner at Rob led seg gjennom dette photoshootet, og vil benytte anledningen til takke for at han led seg gjennom det slik at JEG skulle få det bra:-)

Her er flere av bildene - nå i god kvalitet (tapetser veggene, jenter!):









Til slutt - svart-hvitt Rob:







Alle bildene er tatt av Norman Jean Roy borte hos Details.

2 kommentarer: