lørdag 27. februar 2010

Et intervju som kan være med Robert Pattinson

Jeg vet ikke hvordan det skjedde, men nå kan vi liksom ikke tro på noe lenger - intervjuer konstrueres og klippes sammen av gamle biter og jeg vet ikke hva.

Det svenske Studentmagasinet har (trolig) intervjuet Robert Pattinson i London i januar. Pga en dårlig oversettelse til engelsk og faktafeil blir det stilt spørsmål ved om intervjuet er ekte.

Det er mulig jeg er naiv, men det så helt bra ut for meg på svensk, selv om de har rotet og kalt Ruby Jerins, som spiller lillesøsteren til Tyler i Reemember Me, for Peyton List. Men siden jeg ville til bunns i dette kan jeg fortelle at jeg undersøkte, og det viser seg at Peyton List spiller en annen liten jente - Samantha - i Remember Me. Det kan rett og slett ha vært en liten slurve/oppslagsfeil.

Døm selv:








Alt fra Studentmagasinet via Robsessed.

Det som ER sikkert - er intervjuene i Details og Vogue. Tror du ikke MIML kom hjem fra USA med to stykk bladlykke til meg?

Mistah Details.

Fra Details via Eclipse Movie.

Han var litt sur fordi Vogue veide over ett kilo, og bare inneholdt to sider med Robert Pattinson (som jeg allerede hadde sett og lest og beundret på nett), men pytt. Det er mitt nå. Details er også mitt. Nå ligger de i samlinga sammen med GQ og VAnity Fair. Sa jeg lykke?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar