søndag 28. februar 2010

Gjør deg klar for en het uke med Remember Me!

Denne uka skal Remember Me - som har premiere i USA 12. mars, og i Norge 9. april (av alle landene filmen skal vises i er det bare Slovenia, Tyrkia og Chile som er tregere enn Norge, men dette skulle ikke være en utålmodig klagepost!) promoteres. Allerede i morgen, 1. mars, er det førpremiere i New York. I morgen!

Her er til sammen 8 klipp fra Remember Me - videoen bruker litt tid på å lastes opp, men du får til gjengjeld over 8 minutter med filmen, inkludert et par nye scener (i hvert fall for meg):


Funnet borte hos Robsessed.

Vi har fått dagens smakebit fra MTV, med Robert Pattinson og resten har også gjennomført en haug flere intervjuer - som vi kan nyte godt av i uka som kommer.

I tillegg skal Rob på The Today Show (mandag kveld), Late Night with Jimmy Fallon (natt til tirsdag), The View (tirsdag formiddag) og Daily Show with Jon Stewart (tirsdag kveld). Robert Pattinson hos Jon Stewart! HerreRob, jeg gleder meg!

Alt er lokal tid, så det blir noen timer senere for oss, men jeg skal få postet så mye jeg kan av herligheten.

Tiden er også inne for litt nærkontakt av tredje grad (jeg håper som Robsessed at klærne ikke er vasket): Noen av Robert Pattinsons kostymer fra Remember Me er til salgs hos icollector.com.



Om jeg ikke får dressen, nøyer jeg meg med t-skjorta:


Både video og bilder via Robsessed.

Jeg mener, hvem vil IKKE ha en uvasket t-skjorte med mannelukta til Robert Pattinson?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar