lørdag 20. februar 2010

Han der Rathbone

Jeg avbryter bloggingen om Robert Pattinson med en liten oppdatering på han der Rathbone. Jackson.

Ikke bare får Jasper sin egen, nye actionfigur (selv om jeg ikke kan forstå hvem som vil kjøpe den framfor skjorteløs Jacob og glitrende Edward, men det er jo alltid en mulighet å kjøpe alle tre), men Jackson er i rampelyset med sin nye film The Last Airbender. Der han også har fått sin egen actionfigur (som med en gang får meg til å lure på hvem som ville vunnet en slåsskamp - Jasper eller Sokka? Jeg tipper Jasper).

For Jacksons skyld håper jeg filmen er bra - men det kan jo gå litt begge veier med M. Night Shyamalan.

Her er et nytt intervju med Jackson:


Fra ReelzChannel.

Og den siste traileren til The Last Airbender:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar