mandag 22. februar 2010

Mer BAFTA, siste om hårdramaet og TB legger seg flat

Jeg legger meg flat og lover å ta meg sammen. Jeg skal slutte å være sur og sjalu¨(venstre side) og vantro (høyre side) for det her:



Og heller konsentrere meg om det her:

Anna presenterer.


Kristen vinner.


For ikke å snakke om det her:

Bedre-hår-Rob.

Via Robsessed.

Det viser seg at det kan ha vært noe så enkelt som at det regnet, og at Rob brukte lang tid ute i regnet på å skrive autografer, som gjorde at håret ble som det ble.

Jeg legger meg flat.

Også Gud kan bli våt.

Når det er sagt så har debatten om Robs hår har rast helt siden søndag, men etter å ha summet meg støtter jeg konklusjonen i internettavstemningen som sa at Rob er HOT uansett hårsveis:


Fra The Dishrag.

Jeg er over hårdramaet. Det siste BAFTAbildet der han presenterer og håret har tørket litt, fniselatteren til Rob når han presenterer på prisutdelingen (makeupartisten han skrøt av jobber forresten med Bel Ami), for ikke å snakke om hva det siste klippet fra Remember Me gjorde med meg...Ahhhhh.


Via Robsessed.

Så - etter all sutringen - her er litt god, gammel Twilightbloggdekning av fenomenet Twilight - en oppsummering av Rob, KStew og Anna Ks tilstedeværelse på BAFTA i går:


Fra 02jonesm via Lion and Lamb Love via Robsessed.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar