mandag 22. februar 2010

TB er verdens ondeste og vet det:

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke poste denne videoen da jeg først så den for noen uker siden, siden jeg syntes den var litt for stygg mot KStew - og ikke særlig morsom (til Kristens forsvar har også Robert Pattinson en rar ansiktsbevegelse han gjør ofte som jeg IKKE har spadd frem noen video av).

Men så kommer det her. Og jeg har sovet litt, og er ikke lenger like sentimental som jeg var i et svakt øyeblikk i natt. Det er ikke greit likevel, Kristen. Jeg takler ikke at du er så ung og vakker og tøff i trynet og kul dro fra BAFTAfesten sammen med Robert Pattinson.

Jeg har jo lest litt RobSten fan fiction og vet akkurat hva som har skjedd.

Det er med andre ord sjalusien som får meg til å poste den her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar