torsdag 18. mars 2010

Duh. Filmstjerna Kristen Stewart!

Det er offisielt. KStew er en ekte filmdiva. En HOT filmdiva!

Bare se på det her - fra premieren på The Runaways i går:


Via Irish Twilight Sisters.

Siden jeg liker å gå i dybden, mikset med lik mengde latskap, setter jeg veldig pris på folk som bruker tid på å gå gjennom Kristen Stewarts vei til total hotness, slik at jeg bare kan poste det (la oss ikke her gå inn på de etiske problemstillingene knyttet til å lage en hotnesskala for et barn - vi lever tross alt i en verden der Brangelina anklages for barnemishandling fordi de klippet håret til den tre år gamle dattera si i noe som kunne ligne en guttefrisyre eller whatev, ikke at jeg følger med på sånt host host, jeg gjemmer meg mao bak at det kunne ha vært verre. Mye verre):





















Ja, hun har virkelig spilt i så mange filmer. Hold ut.











Til slutt - videobeviset. Morsom. Kul. Avslappet. Hva skjer?


Fra proudtobemwahh via TwiCrack.

Dessuten innser jeg at jeg har litt igjen å gjøre på prosjekt Stew-O-Rama.

2 kommentarer:

  1. underlow hadde jeg ikke hørt om engang! og jeg som trudde jeg var ferdig med stew-o-rama! ;P eller det vil si, minus de to skumle filmene. jeg mener, ærlig talt, hvem forventer at jeg tør se de helt alene på hybelen? :p

    - du. sikkert ;>

    SvarSlett
  2. Yup, jo skumlere og fælere jo bedre! Men så straffes jeg med mareritt etterpå også he he

    Jeg innrømmer gladelig at jeg ikke har oversikten, og at min Stew-O-Rama er en sørgelig affære. Hadde heller ikke fått med meg Undertow, og vet fortsatt ikke hva det er...Til våren, tenker jeg. Eller til sommeren. Da skal jeg få sett alt. Tror jeg.

    SvarSlett