torsdag 11. mars 2010

ECLIPSETRAILEREN

Her er den.


Fra OfficialTwilightFilm.

STOR VERSJON her.

101 dager igjen!

*ser traileren igjen og igjen og igjen*

Jeg tror det her blir bra! Lidende Edward, tidløse siater a la "I promise to love you every moment of forever", skjorteløs Jacob som ikke gir seg uten kamp og drama, drama, drama.

*ser traileren igjen og igjen og igjen og igjen og igjen*

Ok. Post-yogapust TB har mer på hjertet:

Edward er hottere. Han er kvitt gammelmannsdressen fra New Moon (sorry!), og stiller i hotte t-skjorter. Me likey.

Parykken til Bella er fryktelig. Men hvem bryr seg. Jeg leste på twitter at noen så en forlovelsesring på ca 0:19. Jeg ser en ring, men...Må sjekke med manus og komme til bunns i det her.

Liker onde-Dakota.

Til alle Brycehatere: Bryce Dallas Howard er en skikkelig bra skuespiller. Jeg er ikke superimponert over de fire sekundene med Victoria i traileren, men hun kan bli råbra. Bare vent og se!

Aner jeg mer Twilightatmosfære? Tåke? Blåtoner? For ikke å snakke om at Edward skal være med i hele filmen og ha angst og kvaler hele veien. Sa jeg Edward? Lidende-Edward? Hotte-Edward! Det handler om Edward!

3 kommentarer:

  1. Oioioi! Replay, replay, replay, heeele dagen!

    SvarSlett
  2. KLARER.IKKE.Å.SNAKKE.
    PRØVER.Å.KOMME.PÅ.NOE.FORNUFTIG.Å.SI.
    FÅR.IKKE.UT.ET.ORD.
    BEGYNNER.Å.HYPERVENTILERE.
    PUSTEN.SVIKTER.
    ROMMET.SNURRER.RUNDT.
    BESVIMER.
    ER.DØD.

    *ser den igjen og igjen og igjen og igjen...... helt fram til 30. juni*

    SvarSlett
  3. ROFLMAO

    Det er til sånne øyeblikk man må ha øvd inn yogapusten!

    SvarSlett