onsdag 24. mars 2010

En sammenlignende studie av Edward, Bella og Jacob i Twilight, New Moon og Eclipse

Det er akkurat den her typen dyptpløyende nærstudier jeg liker. Det minner meg om den fantastiske Twilight-Edward vs. New Moon-Edward videoen til Biel.


Fra KatrinaRussia via Eclipse Movie.

Jeg liker Twilight-Edward bedre enn New Moon-Edward. Han var yngre, hottere og skumlere i Twilight. Jeg likte Pea Coat'en også (som Robert Pattinson visstnok hatet). Dressen i New Moon ble for gammelmanns for meg. Jeg synes Eclipseplakaten er litt for tegneserie til å si noe sikkert, men ut fra klippene vi har sett, tror jeg Eclipse-Edward blir yngre og kulere igjen, men t-skjorter og jeans. Vinn-vinn situasjonen er om han ligner mest på Twilight-Edward, men uten teatersminken. Jeg har håp! Selv om Twilighthåret og Pea Coat'en nok aldri gjentas...Snufs...

Bella ser bedre ut i New Moon. Litt mer voksen, litt mindre grå mus enn i Twilight. Men jeg er redd den fæle parykken i Eclipse gjør at suksessen ikke gjentas. Og det er da jeg må spørre. Hadde det ikke fungert bedre med litt extensions og løshår og whatnot? Ashley Greene klippet seg kort for New Moon, men satte inn extensions. Kunne de ikke gjort det samme med Kristen Stewart? Hun klippet seg ikke sååå kort for The Runaways?

Jacob var jo nesten ikke med i Twilight, så duh, selvfølgelig er han bedre i New Moon. I New Moon synes jeg han var hot med det lange håret på kinoen, men det ble enda bedre med kort hår. Faktisk liker jeg han best i de scenene der klærne er på, med hotteste øyeblikk når han står i døra hos Emily og ulven er ute av sekken...Jeg tror Eclipse bare vil bli enda bedre for Jacob.

Er det ikke juni snart?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar