lørdag 20. mars 2010

God morgen, New Moon på DVD!

Så er vi her.

Dagen da jeg skal tilbringe alle mine våkne timer med Edward, Bella, Jacob og de andre. Chris Weitz, ikke minst. Vil han overraske meg med kommentaren sin?

Jeg må fortelle at Platekompaniet levde opp til alle mine forventninger og mer - ikke bare tror jeg at jeg var den første som fikk kjøpe Bellaboksen, jeg fikk også en fancy, svart pose med Edward på, som jeg måtte Bellaboksen min i. Herlig. Så hvis du går rundt i byen i dag (jeg tipper det her er et nasjonalt fenomen), se deg om etter andre Twilightere som også går og bærer på den posen! Vi er nesten i nærheten av et hemmelig tegn her ha ha!

Jeg var ikke på noen midnattstilstelning, men føler likevel at dette er litt til alle andre også:


Fra gohastings via New Moon Movie.

Men tilbake til Bellaboksen.

Boksen er laget som et smykkeskrin i papp, med et lite (crap) speil inni. I tillegg til DVD'en med 3 cd'er, fikk jeg en New Moon penn, og en New Moonplakat med Edward, Bella og Jacob med nedetellingskalender til Eclise. Den likte jeg! Så var det litt reklame for Remember Me, seks postkort med bilder fra filmen, et fancy bokmerke der Edward sier: "Before you, Bella, my life was like a moonless night", og til slutt: To armbånd - et svart det står New Moon på, og et hvitt det står vampire girl på. Stor stas.


Fra OohJoy.

Jeg begynner å se nå, og kommer til å blogge om det underveis. Det kribler i magen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar