torsdag 11. mars 2010

Jada, jada, Kristen Stewart hos Jay Leno og et-eller-annet-Runaways

Jeg innrømmer at jeg har ignorert deler av mine plikter som Twilightblogger de siste dagene, ikke minst når det gjelder KStew.

Jada, det kommer en film som heter The Runaways, og det finnes en haug filmklipp og intervjuer og dopsnakk og jeg vet ikke.

Jeg tror kanskje jeg bare må la den båten seile, for i konkurransen med Eclipsetrailerherlighet, Remember Me mania og New Moon på DVD når det bare ikke opp.

Når det er sagt synes jeg Kristen Stewart er i ferd med å vokse opp til å bli en flott, ung kvinne. Ok. Det er et SKIKKELIG BRA intervju:





Jeg kan også innrømme at overskriften KStew talks Rob and Remember Me, har fått meg til å se både ett og to KStew&Dakotaintervjuer...Masse fliring. Jeg gjentar: Fliring. Latter. Smil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar