tirsdag 2. mars 2010

Robert Pattinson besøker Jimmy Fallon - og er bothered

Dette intervjuet krever en liten introduksjon. Jeg lover, det er verdt det!

Jimmy Fallon har parodiert Robert Pattinson i månedsvis, og når Rob endelig dukker opp på showet hans, hva er vel bedre enn at han er med på parodien av seg selv?

Jeg har vært litt på gjerdet når det gjelder disse parodiene, og bare postet en av dem tidligere. Mest fordi Jimmy Fallon konstruerer en karakter som overhodet ikke er som Robert Pattinson, og som jeg i utgangspunktet syntes var pussig, men jo mer jeg ser på det, jo artigere er det.

Jeg anbefaler derfor at du sjekker ut de seks parodiene (eller i hvert fall en eller to av dem) før du ser det nye intervjuet.

Du finner videoene borte hos Jimmy Fallon eller på youtube.

Og så, rykende fersk herlighet.

Nei, forresten. Det var gøy å trekke det ut! For eksempel ved å lese hvordan damene borte hos Fallon forberedte seg til Robs besøk.

Men her er den nye parodien.



Og her er intervjuet:



OPPDATERING: Her er et litt lengre klipp - 9 minutter. Mer hyling.

2 kommentarer:

  1. Så bra! Jimmy Fallon må være i hundre når han endelig fikk Rob med på 'I'm bothered'! :D

    det er jeg i alle fall ;D

    SvarSlett
  2. Ja, det var veldig gøy! Bare det at Rob plutselig hang der i treet sammen med han...jeg lo så jeg nesten falt ned av stolen:-)

    SvarSlett