fredag 26. mars 2010

TB anmelder Bellaboksen, den tredje CD'en

Jeg føler vel litt at den tredje CD'en med ekstramateriale var den dårligste - mest fordi den inneholdt de slettede scenene, og de fleste av dem var c-r-a-p (er dette årsaken til at Rachelle LeFevre fikk sparken?). Selv om jeg gjerne skulle hatt med mer Billy Burke i filmen.

Best uten replikker.


Musikk er jeg ikke så interessert i, og fra tegning til film-sekvensen var knskje filmteknisk interessant, men litt kjedelig (på dette tidspunktet hadde jeg også nettopp vært gjennom kommentarsporet til Chris Weitz og det er grenser for hvor mye jeg vil lære om hans filmkunst).

Jeg hopper rett til godsakene. Jeg har to ting å si:

Edward Fast Forward.

Jacob Fast Forward.

Hvilket geni det var som kom på den ideen vet jeg ikke. Men det å se ferdigspolede versjoner av New Moon med enten kun scenene til Edward eller kun scenene til Jacob var helt F-A-N-T-A-S-T-I-S-K!

Jeg har aldri vært borte i noe lignende. Hva det sier om synet på egen film som et kunstverk osv bla bla, skal jeg ikke pirke borti. Det bare er.

Rob scannes for CGI.


Jeg likte også intervjuet med Volturi:


Fra nessayavi7.

Til slutt var det også en snutt som het FAndimonium. Og jeg må nok en gang og en gang for alle (i hvert fall inntil neste gang jeg får behovet for å si det) si: IKKE. ALLE. TWILIGHTFANS. SKULLE. ØNSKE. DE. VAR. BELLA.

Kom igjen a, KStew!

Fra

Noen av oss kunne tenkt oss å riste Bella litt. Eller erstattet henne. For ikke å snakke om å erstatte KStew. Men være henne? Nope.

Takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar