onsdag 28. april 2010

Breaking Dawn trailere

Vi trenger litt Breaking Dawn nå.

Denne er et år gammel og har bare bilder fra Twilight, men jeg liker hvordan historien fortelles, med Isle Esme og Reneesme som høydepunkt:


Fra StupidLamb1326.

Her er en litt annen, nusseligere versjon av Reneesme.

Her er en enda eldre trailer - fra 2008 - med vår gode, gamle venn Steven Strait som Jacob, men av alle ting har de fått med seg Dakota Fanning (selv om jeg tror hun skal være Renesmee, og hvor mange ganger skal jeg få skrive navnet Reneesme i dag?)

EatmySOULproductions har skapt sin versjon av Isle Esme, komplett med Evanescense og alt:



Til slutt - klassikeren. Sett av 19 203 947 personer på youtube. Så langt. Den første Breaking Dawn jeg så. Jeg var sikker på at jeg hadde posta den før, men fant den ikke i farta. Vi tåler uansett å se den flere ganger. Er det rart jeg er så hekta?


Fra fervt88.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar