torsdag 22. april 2010

Natta med Robler og Robward og...Rob

Fredag er en STOR og begivenhetsrik dag: Eclipsetrailer OG Remember Mepremiere!

Jeg visste ikke om jeg skulle velge hottie-Tyler-Robler eller hottie-Edward-Robward for å gire meg opp. Eller...Rob au naturel?

Så hva tror du løsningen ble?

Jeg er forresten stolt av at jeg har klart å ikke se Remember Me fordi jeg ikke fikk til å laste den ned før jeg skal på premieren i morgen:


Fra elwinette.

Her er Edward. Kryssklippet med litt god, gammel U2:


Fra EatmySOULproductions.

Hei, hei gode, gamle Rob. Eller skal jeg si RPattz? Jeg tror forresten fortsatt at Apple Store-Rob er min favoritt:


Fra TheSpecialGirl22.

Natti natt!

5 kommentarer:

  1. Hadde vært så digg hvis de viste Eclipse-traileren før Remember Me i kveld *ønsketenkning*

    SvarSlett
  2. O.M.R. Det er den beste ideen jeg har hørt på lenge! *krysser fingre og tær*

    SvarSlett
  3. De viste Eclipsetrailer, men den gamle:-(

    SvarSlett
  4. Ja! Og det verste var at under forestillingen jeg var på så vi 1/3 del av traileren fordi filmen ble ikke riktig justert i forhold til skjermen. Halve kropper + svart skjerm = not good!!! Satset på at Remember Me ikke ble slik, men jaggu meg var den det. Så jeg løp ut av salen, fant en som jobbet der og da ble den fikset. Fikk akkurat med oss at Allies mor, ja, du vet (for å ikke spoile for de som gidder å lese kommentaren min :p)
    For en film <3
    Og for en bra siste Eclipse-trailer :D

    SvarSlett
  5. Den siste traileren var mye bedre enn den første! Og Remember Me...hvor begynner jeg? Skal få skrevet noe i løpet av dagen.

    SvarSlett