tirsdag 27. april 2010

True Blood. Fancykult og nymotens.

Har jeg sagt hvor fancy og kul HBOs markedsføring av True Blood er? Jeg har vel det, ja. Men den er fancykulfantastisk!

Til helgen, nærmere bestemt søndag 2. mai, kommer den første av de seks webisodene, der vi skal få små biter av historien som ikke er forklart fra før - sånne ting som hvor Bill har fått pengene sine fra. Her er promoen til promoen (altså webisodene, jeg sa det var fancy):


Fra LucyLocket403 via vampires.com.

Men allerede nå har de to små snutter om Sookie oppe på nettsiden sin, og noe om at Bill er borte på Facebook (det er her jeg kaster inn håndkleet og synes det blir for nymotens LOL!).


Fra True Blood på Facebook.

Hvis du liker Alex Skarsgård (dumt spørsmål, det er bare retorisk skrevet), kan du lese om hvordan han har løst vampyrkoden borte hos NRK. Hvis du ikke gidder å klikke kan jeg fortelle deg at det handler om udødelighet og seksualitet.

Et-eller-annet ikke bli med fremmede menn...

Også fra True Blood på Facebook.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar