torsdag 27. mai 2010

En bit av Robert Pattinson - nye muligheter!

Tror du ikke jeg fant igjen Robert Pattinsons kunstverk på eBay? Det skal innrømmes at jeg ga opp å se etter det etter at jeg trodde det var solgt i går, og fant det borte hos Eclipse Movie, men likevel.


Fra eBay.

Nedturen er at bildet allerede står i 420 britiske pund, og så mye (eller mer) penger har jeg ikke. Selv om det er snakk om Gud.

Det er kanskje her jeg skal legge inn noen strategiske aksjer hos MIML, men da kommer debatten om i hvilket rom vi skal henge det opp og alt det der. Det aner meg nemlig at det her ikke er heeeeelt hva MIML liker:


Fra eBay.

På dette tidspunktet spør jeg MIML, og hans reaksjon var at det så ut som sånne skriblerier man tegner når man sitter i møter. Unntatt den penisen vi tydelig kan se litt nede til venstre.

Men den penisen er det kanskje moren til Rob som tegnet? Var ikke hun med på det (det var i hvert fall det jeg leste i går, men det kan jo være at hun fikset at han skulle delta og han tegnet selv)?

Dessuten er det jo mye nakenhet i kunsten. Jeg velger å se på dette som Robert Pattinsons kunstneriske modenhet.

*Hmmmmmmm. Jeg har jo kredittkort?*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar