tirsdag 11. mai 2010

En sniktitt på Oprah, og litt Eclipse

Her er 48 sekunders smakebit på hva Oprah vil bringe oss. Showet sendes nå på torsdag - den 13. mai - men jeg skal ikke, jeg gjentar IKKE, si noe om når jeg har videoen oppe og går. Men det blir så fort den er tilgjengelig! Tror jeg.


Fra OPRAH via Eclipse Movie.

Summit kan samtidig melde om at filmen blir to timer og fire minutter lang (shit! Hvorfor kan de ikke lære av Ringenes Herre:-) og at billettene legges ut for salg i USA nå på fredag.


Fra Twilight på twitter via Eclipse movie.

Jeg er helt svett - jeg skal jo forsøke å få meg billetter i San Antonio og er livredd for at det skal gå galt, selv om jeg allerede har skaffet meg bruker på Fandango (en variant av Filmweb) og har kredittkortet klart. Dette blir nervepirrende!


Via Robsessed.

2 kommentarer:

  1. Oh, heldiggris! Skal du dit på premieren? Håper virkelig du får tak i billetter.

    SvarSlett
  2. Ja, jeg skal på en måneds jentetur i USA, og er i San Antonio premieredagen. Jeg håper virkelig jeg får billetter!

    Det blir i så fall skikkelig gøy å gå på en amerikansk premiere. Ser for meg litt mer Twilightt-skjorter og hyling der...

    SvarSlett