mandag 31. mai 2010

Kristen Stewart er den nye Robert Pattinson

Kristen Stewart og Taylor Lautner promoterer Eclipse i Australia om dagen, og dersom du vil lese om det gå hit, for jeg har virkelig ikke tid til sånne nyheter når det her er så mye større: Kristen Stewart er den nye Robert Pattinson!

Bildebevis 1: Kristen Stewart på LAX, i følge kilden den 28. mai. Legg merke til generell svartkleddhet, hettejakke og lue. Jeg gjentar, lue. Og ikke en hvilken-som-helst-lue, men lue av typen beanie.


Via Eclipse Movie.


Bildebevis 2: Kristen Stewart i Sydney, to dager senere. Samme klær. Jeg gjentar, samme klær. Dette kan ikke være en tilfeldighet. Hun må ha lært å travel light av Robert Pattinson, travel light som i ta på deg det reneste du har (alternativt det som ligger øverst i haugen på gulvet), gå med det. Ferdig. Hvem trenger å pakke en koffert, liksom.


Via Eclipse Movie.

Jeg vil nesten gå så langt som å si at de er i ferd med å bli ETT, Edward&Bellastyle. Virkeligheten overgår faktisk fiksjonen.

Sukk.

4 kommentarer:

  1. Oioi, se her ja. Hu kler det da, det er det som er så ekkelt med den jenta. Hun kler alt. Og hu får gjøre kule ting med Rob. Er det rart man er misunnelig? men er det ikke varmt å gå med lue i Australia? ;P

    SvarSlett
  2. Ja, den jenta har alt, og gjør det uten å være Hollywood-bimbo. Jeg er veldig imponert, og jo mer jeg ser og leser av og om henne jo bedre inntrykk gjør hun på meg.

    Jeg vet ikke hva temperaturen i Sydney er, men de har jo omvendte årstider så det går mot vinter der. Kanskje teorien min er feil? Hun bruker lua fordi det er kaldt og ikke fordi hun er ett med Rob? En jente kan håpe:-)

    SvarSlett
  3. Ja, det er nok av hensyn til helsa at hun bruker lue. Jeg støtter den teorien :)

    SvarSlett
  4. Faktisk tror jeg at hun er litt forkjøla. Hør på stemmen i intervjuene:

    http://teambuffy.blogspot.com/2010/06/kristen-stewart-og-taylor-lautner.html

    RobSten er avblåst!

    SvarSlett