lørdag 1. mai 2010

Månedens fan: Er jeg besatt av deg?

Denne var på lista over de 50 beste Twilightvideoene. I tillegg til at jeg IKKE hadde sett den før (litt overrasket, ja:-), er det den perfekte fanvideo.

Ikke bare er det totalt crazysjarmerende, men hun synger ganske bra i mine ører. Jeg identifiserer meg totalt, og er følgelig veldig sjalu. Om ikke Rob faller for det her og magisk forelsker seg i henne og frir umiddelbart, vet ikke jeg.

Hun som har laget den skriver: "I know I'm not the only person to be unhealthily obsessed with Robert Pattinson (Edward, lead vampire) in the bloody drama Twilight New Moon, so I decided to take my unhealthy, unbalanced obsession to a whole new creepy level by doing a parody of Twilight and covering "Obsessed" by Miley Cyrus. Haha, "Robsessed"... I'm definitely on Team Edward. ps. this is a partial dramatization--- I'm really not this creepy...."

Jada, jada, det sier dem alle!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar