søndag 13. juni 2010

Godbiter (les: Robert Pattinson) fra helgas Twilight Convention

Jeg har ikke blogget i dag fordi jeg har vært på en fabulous dagfest med reker og hvitvin, og før det måtte jeg bruke tid på badet for å bli fabulous.

Dessuten. Det er ikke det at jeg ikke har fått med meg at det skulle være Twilight Convention i helga, det er bare at rapporteringen derfra har vært så massiv at jeg tenkte det var fint å lene seg tilbake og vente på godbitene (i form av hele intervjuer, de beste inervjuene, de klareste bildene osv osv).

Men nå er tiden inne.

Jeg begynner, og det her er i prioritert rekkefølge med, "Robert Pattinson talks about threesomes":


Fra eksnead via Gossip-dance.

For ikke å snakke om at du her kan høre Rob snakke med MTV om glitter lube. Dispenserideen kan jo fungere.

Det er kanskje kontroversielt å ikke gi det hellige hår førsteprioritet. Jeg legger meg flat, jeg ble forledet av tittelen på forrige video. Men her er en rapport. Endelig. Håret, via NBC:

"Robert Pat­tin­son has cut his famous hair for his lat­est film, “Water For Ele­phants” – and the star says he likes the shorter ‘do so much, he may keep it for “Break­ing Dawn.”

“I’m think­ing Edward might have a lit­tle bit of a hair­cut in ‘Break­ing Dawn,’” he laughed with Access Hollywood’s Shaun Robin­son at “The Twi­light Saga: Eclipse” jun­ket in LA on Sat­ur­day. “I feel so much bet­ter. You feel much more agile.”

New hair or not, he may have the chance to show off that agility in the two-part finale to the series, “Break­ing Dawn,” in which Edward and Bella (Kris­ten Stew­art) finally marry and con­sum­mate their relationship.

“I am look­ing for­ward to the pillow-biting scene. I thought that was so funny,” Rob said of the “Break­ing Dawn” novel’s Bella/Edward heat of pas­sion moment. “I’m just like, I have all the ran­dom things to do. Really? He bites the pillow.”

While Rob and Kris­ten can look for­ward to get­ting phys­i­cal in “Break­ing Dawn,” in “Eclipse” – due June 30 – it’s Tay­lor Laut­ner who has a nude scene, but not a fun one.

“He was out­side and it was freez­ing and it was rain­ing as well,” Rob said, explain­ing that he teased his on-screen roman­tic rival. “And he sat there like, trem­bling on the floor. I had my one line and I just kind of keep say­ing, ‘Oh, I’m sorry, I for­got what it was again, what was it?’”

Although Robert’s seri­ous on screen, the British star’s quite the fun­ny­man off cam­era – but, he said, it’d be “too nerve-wracking” to try his com­edy as a poten­tial “Sat­ur­day Night Live” host.

“I think that’s such a risk,” he said. “I went on [’The Daily Show’] and I was think­ing like, ‘Oh, I’ll try to be like, funny and stuff.’ I just real­ized it’s impos­si­ble to be a come­dian. You gotta be a genius to able to think of that stuff.”"

Shit. Jeg skulle jo vente på sånne ting som hele intervjuet og ikke la meg begeistre av random og utilfredsstillende småklipp. Og her er det:

Robert Pattinson Video Interview TWILIGHT ECLIPSE from ColliderVideos on Vimeo.



Borte hos hitfix.com kan du fordype deg og finlese liveblogger om Taylor Lautner, Kristen Stewart, de onde vampyrene, Cullenfamilien og filmskaperne.

Ja, også Robert Pattinson.

Robert Pattinson, Kristen Stewart og Taylor Lautner har også snakket med E!Online.

Det er også en haug videoer borte hos Access Hollywood (søk på Eclipse og alt kommer til deg på et søvfat).

Funnet via Thinking of Rob, Eyes of Amber og Eclipse Movie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar