tirsdag 1. juni 2010

Månedens fans: Fanjentene! Og TB slår et slag for fanjenta inni oss alle...

Det finnes ikke bedre fans enn Twilightfans!

People har besøkt et knippe Twilightfans og tatt bilde av dem, og når jeg så bildeserien ble jeg både glad og varm om hjertet.

Jeg innrømmer at deler av gleden skyldes at jeg kunne tenke "sååååå gal dedikert er jeg ikke" (og da fortrenger jeg at jeg faktisk har Bellakjolen i skapet og bærer rundt på Lomme-Edward), pluss at jeg kunne bruke dem som bildebevis overfor MIML for å vise hvor "normal" jeg er.

Men mest fordi det bare er morsomt.

Så la Twilightjenta i deg våkne! Finn fram t-skjorter og ørepynt og plakater og whatnot og gi deg hen til fenomenet, og hyl, hyl av dine lungers fulle kraft når din elskede Edward (eller Jacob) entrer lerretet om noen ytterst få dager. 28 dager for å være helt nøyaktig.


"ASHLEY NORD, 23

In her second year at Northeastern Ohio Universities Colleges of Medicine, Nord has turned her home away from home into a "Twilight haven." "My friends and fellow classmates really get a kick out of my room," she told PEOPLE of her Rootstown, Ohio, condo. "I feel like I'm slowly infecting my school with the Twilight fever!""



"ZULMA HELENA ARIAS OSORIO

An international phenomenon, The Twilight Saga has resonated with fans in places as far and wide as Bogotá, Colombia – home to Osorio, a self-described "super fan"."



"EMILY POST, 15

The Lincoln, Neb., resident is decidedly on Team Edward – check out her T-shirt! – but she's not as convinced as Bella just yet. "[He] sounds like the perfect guy," Post told PEOPLE, "minus the vampire factor.""




"MARIA HUERTA, 17
"I never planned to have a Twilight room, but it just ended up this way," the La Verne, Calif., high schooler told PEOPLE of her shrine to all things Edward. "Since I've read the Twilight books I have been obsessed with absolutely everything Twilight.""



"LINDA MOORE, 56
After her husband refused to let her decorate their bedroom, Moore transformed the guest bedroom of her Katy, Texas, home into a "Twilight fantasy." "One of my best friends says she wants to spend her birthday in there!" she told PEOPLE. "Everyone who has seen my Twilight room either loves it or thinks I'm crazy.""


Alle bilder fra People.

Crazy? Slett ikke. Dette er normalt. Taylor Lautner sier seg også enig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar