mandag 28. juni 2010

Rapport fra Twilightland

Jeg er on the road, og det blir ikke så mye blogging, men jeg håper å komme sterkere tilbake med mine premierereaksjoner og filmanmeldelse i morgen eller dagen derpå. Det har nemlig akkurat gått opp for meg at jeg ser filmen 8 timer etter dere i Norge:-(

Likevel - her er en kjapp rapport fra Twilightland!

Dette er verdens dårligste bilde, jeg vet, men jeg var helt skjelven. Paradis for Twilightentusiater: Butikken Hot Topic. Alt av t-skjorter, smykker, pins og effekter...



I Arizona stoppet vi hos Hualapaiindianerne for å spise lunsj, og tror du ikke de hadde Kiowa Gordons autograf på veggen (for ikke å snakke om Taylor Swift til venstre).

Det viste seg nemlig at Kiowa Godon er Hualapaiindianer, og at bestemora hans bodde rett nedi veien. Bygdas store sønn, med andre ord.

Drømmefanger innkjøpt.



Lomme-Edward skuer utover Arizonas ørken.



Min første nærkontakt med en Hot Pocket. Funnet på en besinstasjon i Arizona.

2 kommentarer:

  1. Jeg håper du har det helt fantastisk på ferie!! Det virker som du har det HELT greit, haha! Gleder meg til å lese din anmeldelse av filmen! Jeg gleder meg vanvittig til å tilbringe nesten 8 timer på kino imorgen, hehe. Twilight-maraton og litt pause innimellom filmene! Min kjære mann blir mer eller mindre frivillig med på lasset, han gjør det for MIN skyld. Jeg skulle gjerne hatt med en som var like gira som meg selv, men han får duge (kjenner ingen som er like interessert som meg dessverre!!!!!)

    Jeg tror jeg må ta med papirlommetørklær for jeg får tårer i øynene bare jeg ser filmklippene på tv nå... det blir litt sterkt liksom....

    Men tenke at det bare er en dag igjen, da!!!!!

    SvarSlett
  2. Wohoo!

    Jeg har det helt fantastisk på ferie. Og gleder meg enormt til å være med på en amerikansk premiere - blir det mer hyling og flere Twilighteffekter mon tro?

    Så artig med maraton, jeg hadde defintivt gått på det om jeg var hjemme. Synes mannen din er tøff (og veldig, veldig glad i deg?):-)

    SvarSlett