fredag 23. juli 2010

Fredagshottier, muligens helgehottier

Jeg står på farten til en øy i havgapet der de har eller ikke har internett - hvem vet, og det kan til og med ha vært min gode ide å reise dit. Hvorfor, spør jeg meg selv.

Ja, ja.

Her er i hvert fall to deilige fredagshottier med litt av hvert i (selv om musikken kanskje er litt too much i den første og ikke helt i min gate i den andre, men bildene, bildene...), som kanskje muligens blir ukas helgehottier.

I hvert fall tilbake på mandag!


Fra fictiongirl08.


Fra sbq30.


2 kommentarer:

  1. synes den layout'n du har nå begynner å bli litt kjedelig/old fashioned. please make a new one (:

    SvarSlett
  2. Ooooops, sånt tenker jeg ikke på i det hele tatt! Jeg har ingen mad skillz i den gata, og hadde ikke tenkt å gjøre annet enn å få MIML til å oppdatere overskriften med å bytte ut New Moon-Edward med Eclipse-Edward, he he, så ikke forvent mirakler:-)

    Men du har kanskje noen (enkle) forslag?

    SvarSlett