fredag 23. juli 2010

Hvor oppdatert er du på Breaking Dawn?

Jeg legger meg flat og innrømmer at jeg, i hvert fall i følge Breaking Dawn quiz'en til Reelz Channel, er helt håpløs. Men jeg følte at jeg nesten kunne det!

Poeng!


Oooops...


Yess!


F-en.


Og tragedien bare fortsetter. I følge Reelz Channel er jeg "Green Eyes (3-5 correct) ) — Your pathetic lack of Breaking Dawn knowledge makes you a mere mortal."

Dette kan jeg ikke leve med. Det er bare en ting å gjøre: Lese Twilightsagaen en gang til! Da er det jo fint at de trykker opp nye opplag av Breaking Dawn i paperback.

Funnet borte hos Twilight Lexicon.

3 kommentarer:

  1. Den testen tør jeg ikke ta!!!

    Men... Breaking Dawn SNART i paperback? Min bok er jo kjempegammel, og den er paperback.... :)

    SvarSlett
  2. Altså, kjempegammel kan du jo ta med en klype salt, hehe... men det er en stund siden jeg var efrdig å lese dem iallefall, og den ER paperback ;)

    SvarSlett
  3. Og her sitter jeg og spyr ukritisk ut slike "nyheter", selv om breakingdawnmovie.org pleier å være pålitelige:-)

    Jeg stusset litt jeg også, fordi jeg trodde min bok var paperback, men så fant jeg den ikke, og tenkte at jeg kanskje husket feil.

    På amazon.com står det at paperbackutgaven kommer 3. august og kan forhåndsbestilles, men på amazon.co.uk har selger de paperbackutgaven fra 2008, så du har nok helt rett!

    Kanskje den ikke kommer ut i USA før nå? Eller det bare er en ny utgave? Eller nytt opplag (etter å ha lest lista nedover på amazon.com står det at paperbackutgaven er "currently unavailable", så jeg går for den versjonen og retter opp innlegget deretter)?

    Uansett, takk igjen for årvåkenhet!

    SvarSlett