mandag 26. juli 2010

I kulissene på Remember Me

Et av mine beste kjøp i USA var utvilsomt Remember Me på DVD. Jeg kan ikke skryte av å ha sett den om og om og om igjen, men jeg har sett den, ja, og syntes den var MYE BEDRE når jeg så den om igjen hjemme i stua. Jeg skal absolutt se den en gang til (og enda en gang) ved første og beste regnværsdaganledning. For ikke å snakke om kommentarsporet jeg heller ikke har rotet meg til å se enda (jeg skylder på godt vær og det at sola står rett inn i stua mi slik at det er vanskelig å se på tv om sommeren hjemme hos meg).

Med DVD'er kom det også ekstramateriale - om hvordan de lagde filmen, hva de tenkte når de lagde den osv - ikke så langt, men interessant og kjempebra! - og det her er en bitteliten smakebit fra den britiske DVD'en som ble sluppet i dag (det betyr at den kan bestilles på amazon.co.uk NÅ):


Fra heyuguysblog via Thinking of Rob.

Remember Me kommer på DVD i Norge 25. august - på Blu-Ray 18. august (!) - i følge cdon.no og Platekompaniet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar