tirsdag 27. juli 2010

TB oppdaterer seg på Nikki Reed, og liker det hun finner!

Helt i begynnelsen av min Twilightbesettelse syntes jeg Nikki Reed var den tøffeste dama av dem alle (og har du ikke fått med deg Thirteen MÅ du gjøre det, bra film), men så forsvant hun liksom bare.

Ikke vet jeg hva hun har bedrevet tiden sin med, selv om jeg tror mesteparten av fjoråret gikk med til å kakse seg rundt i Hellas med ekskjæresten til Paris Hilton, men nå - nå trenger jeg ikke å lure lenger, fordi noen har funnet hjemmesiden hennes, eller bloggen, egentlig.

Og ikke nok med det!

Nikki har også regissert den nye musikkvideoen til venninna si, Sage (i følge bloggen til Nikki regisserte hun også en musikkvideo i 2009, eller er dette den samme, se hva jeg lærer, og dessuten betyr det at hun ikke bare hang (eller "hang") i Hellas i fjor:


Fra officialsagemusic.

Alt funnet via Twilight Lexicon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar