lørdag 21. august 2010

Lørdag formiddag med Rob-O-Rama

Jeg var en tur i postkassen og vips, der lå DVD'en Love & Distrust - Driven by Desire (hvilken tittel!), en samling artsy kortfilmer utført av pur unge nå-stjerner som Robert Pattinson, Sam Worthington, Robert Downey jr., James Franco og Amy Adams. Jeg baserer her 'pur unge' utelukkende på kortfilmen med Rob - The Summer House, for det er den eneste jeg har sett av dem.

Utgivelsen er garantert fordi noen ønsker å tjene raske penger, men det er også den eneste måten å få sett The Summer House på.

The Summer House er en slags etter-bruddet-kjærlighetshistorie kryssklippet med månelandingen, og det er sikkert ment som en metafor på en ung kvinnes gryende seksualitet eller noe, a la 'territorium ingen har trådt før'. Det blir litt voldsomt og komisk, men samtidig: At Robert Pattinson erklærer deg sin kjærlighet og er mer enn villig til å stjele jomfrudommen din er jo en begivenhet på linje med en månelanding ha, ha!

Vi får i alle fall et par minutter med veldig brun, litt pussig hår, britisk-talende Robert Pattinson som ung, lidende (sjokk!), en smule for intens elsker. Og jeg får endelig fullført Rob-O-Rama.

Vi tar traileren en gang til:


Fra TheSummerHouseFilm.

Jeg har hatt verre lørdager.

Jeg var også på Platekompaniet her om dagen, og der hadde de både KStews Adventureland og Robs Little Ashes til en billig penge. Løp og kjøp! Adventureland er en fin, liten film, absolutt verdt å få med seg og Little Ashes er...vel...naken-Rob og the tuck og interessant.

*Shit. Betyr det at jeg seriøst må vurdere å fullføre Stew-O-Rama nå?*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar