lørdag 11. september 2010

Lørdag formiddag med Edward og Bella

Her er en med bilder fra Eclipse, og det er faktisk ikke så ofte jeg ser. Dessuten er det mer forelskelse og kjærleik enn hjerte, smerte, og DET er det i alle fall sjelden jeg ser! Selv om jeg er en sucker (hell yeah, pun intented) for hjerte, smerte, altså:-)


Fra MoonlightRus.

Oooooooooooooooog der var vi tilbake på hjerte, smerte.

Videoen handler om hva som må gå gjennom hodet til Bella når hun nesten-drukner. Men det er nydelig. Selvmordsaktig fucked up, men nydelig.


Fra TforTwilightSaga.

Til slutt mer Eclipse (wohoo!), nærmere bestemt om Bellas valg. (Dette tror jeg nesten ikke at jeg sier:) Dette er første gang jeg synes snutten med løpinga i skogen passer inn (selv om jeg fortsatt er skeptisk!) - på en poetisk og vakker måte, ikke bare cheesy...


Fra sanyiaa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar