lørdag 18. september 2010

Taylor Lautner dukker opp fra intet og forsvinner igjen

Jeg hadde egentlig tenkt å innlede med at jeg ikke aner hva Taylor Lautner driver med om dagen, men at han sikkert var skjorteløs et eller annet sted. Og så poste dette gamle intervjuet.

Men så ble jeg nysgjerrig. Hva driver egentlig Taylor med om dagen? Hvor er han skjorteløs hen?

Stedet å lete er taylor-lautner.com. Trodde jeg. Men der snakket de bare om Taylors trailer.

Borte hos taylorlautner.org fant jeg bare ut at Taylor var på fotballkamp forrige helg. Men så finleste jeg, og det viser seg at han fortsatt spiller inn filmen AB-duction. Jeg mener Abduction. Så da så.




*Gidder jeg å finne et skjorteløst bilde?.....Ehh, nei.*





Åja. Intervjuet:


Fra BuzzineNetworks.

Jada. Her er Kristen og Rob også.

2 kommentarer:

  1. http://bloggfiler.no/othilies.blogg.no/images/677954-7-1283807952889.jpg

    http://bloggfiler.no/othilies.blogg.no/images/677954-7-1283807888419.jpg

    Jeg hjelper deg gjerne ;D

    SvarSlett