lørdag 16. oktober 2010

Hvordan Lady Gaga magisk blir til Robert Pattinson

Aka Team Buffys Twilight stream of consciousness, aka hvordan alt egentlig handler om Twilight.

Lady Gaga spiller to konserter i Oslo i helgen, og jeg leste på nettet om hvor flink hun var, og googlet meg fram til den akustiske versjonen av Paparazzi spilt live (veldig bra), deretter var det over til den offisielle musikkvideoen (med en viss Alex Skarsgård), og hva så jeg?

Robert Pattinson.

Nærmere bestemt Detailsshootet til Rob. For var det ikke noe kjent i den videoen? Hadde jeg ikke sett det før? Jo, nettopp.

Lady Gagas Paparazzi er spilt inn på samme sted som Rob tok bildene til Details.

Bildebevis 1:

Fra Details via Thinking of Rob.

Det skader heller ikke med det her:

Weapon of Mass Seduction. Ahem. Hvor var jeg?

Bildebevis 2:

Snapshot fra videoen til Lady Gaga.

MLIT.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar